bloglovin

jag bloggar inte här så ofta. Men det är bara för att det har varit sommar och jag har inte alltid haft bredband. Jag har knappt haft dator. Hur som helst, jag är hemma nu. Vet inte för hur länge.. men ett tag i alla fall. Hur som helst. Jag tänkte be Mikaela hjälpa mig att skaffa bloglovin, för det borde ju bli sjukt mycket lättare för er då, att veta när jag bloggat. JAg hör av mig när jag skaffat det ;)

Vi skulle vart i Katirneholm i lördags! Det är ju jätte nära Linnea och allt, men det blev inte så :( För det fanns inget sätt att ta sig hem på, och det är ju ganska kasst :( Hade verkligen varit roligt att vara där. Känns som att det var längesen jag träffade honom, fast det var det kanske inte? Men det känns så.

Men skit samma! :D För det är ju sommarkrysset på lördag!!!!! :D iiih! Det är verkligen inte många dagar dit. Och det är väl hans sista gig i Sverige? Alltså innan han åker till Malta? Jag tror att det är det. Men gud! Det är verkligen snart! :D jag längtar som in i ...!

fler som ska dit?

Kommentarer
Postat av: kladdkaksmet

jag lääängtar <33

2009-08-10 @ 17:44:14
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag lääängtar <33

2009-08-10 @ 17:44:29
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaag ska dit på lördag och jag längtar så himla mkt <333 saknar dej barret

2009-08-10 @ 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0