sommarkrysset <3

dagen var underbar! vaknade upp på mitt fina lyxhotell... (som det finns en lång historia bakom) och sen pratade jag lite med Stoffe (min kompis som jobbar på grönan) och han skrev upp mig på gästlistan till Gröna Lund. Så när jag är på väg mot sceningången så ser jag Sofia och Kevin stå där framme och anmäla sig. Så jag småspringer fram. Sen börjar dom sätta på sig VIP banden och jag ber till gud att dom ska stanna bara några sekunder till så jag hinner säga hej.. men när jag är typ 3 meter ifrån så går dom in! :( och då hinner jag ju inte gå efter för då måste jag stå där och säga mitt namn och bli avprickad :( .. det var lite tråkig timing..
Hur som helst, sen satte jag mig hos alla underbara som var på grönan<3 som jag inte träffat på evigheter.. Och sen blev det genrep och massa för Kevin :) haha, han hade Micken med sig bakom scenen och sen pratade han i den, man fick höra lite roliga saker typ "vart är sminket?" och grejer :p haha. Och sen började han asgarava<3 så sjuukt söt!!
Senare blev det genrep för hela programmet. Blev väldigt mycket skrik och sjunga med när Kevin kom upp på scenen :D! hihi. Gud vad jag verkligen hade saknat honom!
Live sändningen var heeelt heeelt underbar! hahah! Tomas (kameramannen) hade sjukt stor lust att stå vid oss typ 5 ggr under Kevin! Alltså fyfaan vad han driver med mig xp jaja, så satt jag & Linnea och headbangade i slutet av låten.. hahahah! gud vad vi var taggade och gud vad vi var glada! När dom skulle dela ut blommor så gav Kevin alla oss en varsinn. Eller han gav inte Tova och Sanna, men dom satt jätte långt in på bänkraden.. Sen i bakgrunden så var det ju Scotts som sjöng "bjud upp till dans, åh som vi har längtat!" ja, ni vet den. Så Kevin bjöd upp Linnea & börja dansa lite med henne. Alltså gud! Jag smälte!!!<3 & Linnea börja gråta :)
Hahha, så typ ställde vi oss på bänkarna sen när alla skulle stå upp i slutet. Och så såg Kevin & börja typ dansa.. alltså han e så underbar!!!<3
synd bara att han inte stannade till efteråt! :( han drog JÄTTE JÄTTE fort. Och vi hade liksom köpt KEVIN-godis igen... Men vi käka upp dom själva istället.. Fast han borde ha fått dom.

Mina bilder från dagen dyker upp på typ onsdag. :)

Kollade någon på teven? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter helt underbart ju :) Jag såg det på tv :) Han var såååå grym alltså :)

2009-08-17 @ 20:33:29
URL: http://nogg.se/kevinborg4ever
Postat av: Vonne

Självklart kollade jag på TV och tyckte han var jättebra men ni som var där ju så att säga så mycket mer som vi aldrig såg på TV. Kul för er, det är ni värda som trogna fans! Ha det bra! Jag får ju träffa Kevin på Malta och förrästen åker han säkert i samma plan som vi ner, trevligt.

2009-08-18 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0