..ALLSÅNG! :D

and I'm not invited ...
åh! ATT man ska vara på Gotland då.
wellwell, jag har bokat lite båtbiljetter igår.. så jaaaa! ;D surpriiiisseeee! :D det blir kevin - GANSKA SNART!! :D:D

men hur som helst! ALLA får ha det superkul på Allsången imorgon! verkligen LOVA mig det! :-D
Jag kommer hålla ögonen på er! ;) Glöm inte att hälsa på Tomas! & så kanske Rasmus skulle komma sa han! :D åååh! gud! ni kan inte ha annat än roligt imorgon! håller tummarna för fint väder (=

denna bilden var den som Nina tog på oss på Sommarkrysset förut. Hon laddade upp den på EMDs hemsida.. kul då att 3 pers på bilden är EMD fans, resten Kevin fans! ;D hehe. Eller... iofs så e Emmy typ lite... udda. hehe, för hon är Johan fans. MEN VI RÄKNAR HENNE TILL KEVIN! :-D tycker jag

hon döpte bilden till "gulle1" på sin dator! :D
någon, någon, JAG, Emma, Linnea, Therese, Emmy & Mikkiz

Kommentarer
Postat av: emmy

HAHAH,jag är allt i allo,E.M.D ,kevin,johan,fast asså jag gillar inte han så ,eller jag vet inte. för inveklat det vart xD

2009-07-27 @ 16:15:51
URL: http://somemmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0