barnens

barnens allsång var i förrgår. Jag var ju inte där, kom hem samma dag. Hur som helst, tänkte bara visa Ellies video från dagen! :-) hörde att det var riktigt bra! :)
haha, och båda mikkiz & linnea hälsade från mig, wellwell, sjukt ledsen var jag att jag inte kunde vara där :( men vad ska man göra? förhoppningsvis är det nu 2 ½ vecka kvar till jag träffar kevin igen, och tills dess kommer det hända mycket.



HAHA, i veckan ska jag också försöka ladda upp en video på mestadels Therese xD men även Tova .. och ja. Den är från igår, det var galet kul. (och av sig självt så börjar vi prata om kevin ibland, han liksom finns där hela tiden :p). Vi falsksjöng lite with every bit of me när vi gick mot plattan, haha, det var ganska kul eftersom att vi inte sjöng tyst :-D ;)

Idag är michael jacksons begravning. Jag kommer sitta framför teven ja! :(
fast.. jag håller fast vid att det hade passat bättre att ha den i morgon eftersom att det var imorgon som hans comeback skulle börja (damn! :o NU kom jag på vad jag skulle gjort idag! minnesstunden på plattan!!!!!! :o ...)

Rest In Peace

Kommentarer
Postat av: patrik

Peace!

2009-07-08 @ 01:34:46
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0