jag har fått min vinst! :D

tjuuuhuuu! Ni vet hon söta tjejen som jag berättade om (för MASSA inlägg sen) som var i kristianstad & såg kevin & lät mig prata med honom. Jaså minsann, hon är här! :D Direkt från Kristianstad! :o HAHHAH, vi är galet spontana :-) Och så ska vi träffa Mats på sommarkrysset imrgonon! :D Ericsson.. Och nej, det är faktiskt ingen slump att han delar efternamn med Robin Ericsson (IDOL 2008 ni vet :p), dom e bröder! ;) Inte för att jag känner Robin, men Mats e typ världens trevligaste o gulligaste kille! :D haha. Hur som helst, han spelar trummor i Johan Palms band :) håll utkik!

Kom hem efter att jag hade hämtat emma och i brevlådan väntade ett STOOORT paket! :D Jag fick 3 skivor! :) The Script (sjuukt glad blev jag! Jag som inte hann få tag på biljetter när dom var på Nalen för ett tag sen. Och Kevin som fick trääääffa doom! :o haha) Metro Station & Celine Dion. Singlar också! DANNY - Radio, KEVIN - With Every Bit Of Me, EMD - All For Love, ERIK SEGERSTEDT - Saturday Night & SUMMER SOUNDS 2009. Sen fick jag denna tröjan (bilden) och ett fint brev från Nina! :D jag var tvungen att skriva till henne & tacka direkt! GUUD vilken lycko kick! :) älskar tröjan!!!<3 seriööst! den ska signeraas! ;D you bet!



Tråkigt att mitt intenet inte funkar så bra, Jag har inte kunnat blogga :( just nu har jag snott Emmas dator, hon är nämligen fullt insatt i att läsa Twiglight ;p hehe.
Och snart känner jag att jag till och med börjar TÄNKA på skånska! xD ... men det är skönt att ha henne här! :-)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha gud va kul och va fina saker du fick :D Grattis än en gång! :)

2009-07-10 @ 22:20:48
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Mikaela

härliga saker du fick :)



haha får se hur min tröja som jag beställde från en sida blir ^^



2009-07-10 @ 22:41:18
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0