krysset

YEAH! haha, ah, gud vad det var flummigt. Men hur som helst, under dagen träffa vi Mats lite, sen drog jag & Emma & köpte sockervadd! :D HAHAH, jag fick deeeen! :D min drog<3
men jag ÄLSKAR live musik så allt var sjukt kul! haha, Henke (Palm) slog mig :o 2 GÅNGER!!! x''D hahaha, Mats gjorde typ något konstigt. hälsade som om han vore typ kunglig :p
Men jaja, massa saker hände, det var roligt, JAG VAR VIP! ;D hahahaha, fast jag utnyttjade det aldrig xp dum, jag vet! Kan kanske fjäska till mig till den 15e också?
Min kompis som jobbar på grönan kom & snackade lite innan. Det hade tydligen varit strömavbrott på halva grönan under morgonen "det var så hemskt! glassmaskinerna funkade inte :(" ehm? men det var inte hemskt att några av attraktionerna inte funkade?? haha.
Stoffe skulle hälla vatten över Tobbe där innan finalkrysset. Han skulle ha en vattenkanna & hälla.
Stoffe: Jag funderar på att hälla hela kannan över honom, det skulle vara ganska kul xp
Jag: gör det gör det gör det gör det!!
Stoffe: ska jag? borde jag?
Jag: gör det gör det gör det! herregud vad det skulle vara kul asså! xD
hahahhaha! Och sen när det blev dags för den delen av programmet så satt vi & hoppades på att han skulle göra det. HAGHAHHAHAH. GUD vad vi blev glada! xD och Tobbe ropade "du får sparken!" hahah, jag höll på att kvävas av skratt! Det var verkligen helt underbart. Hur som helst så "återanställde han sig själv" :p

vart lite kaos efteråt för mig & Emma också.. xp
haha, men ja, vi träffade NINA! :D Ni vet.. Nina Thorsell? Hon visste vilka vi var så pratade vi lite & snackade om Kevin ochy sånt. Sjukt trevligt för man fick tillbaka så mycket minnen! :) jaja, nu ska jag se avsnittet på datorn xp hahah, om jag vågar?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha kul bild ;)



jag såg dig bara på slutet och nu har jag kollat igenom klippet så ;)

2009-07-12 @ 18:59:53
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0