malmköping

låg vaken hela natten :/ värsta ovädret på LÄÄÄNGEE! åskan var bara ca. 1 km bort :/ och huset skakade några gånger, antagligen så slog den ner :s
fast okej, båten vart faktiskt bara 40 minuter försenad! :) så det blev lite positivt sen på morgonen i alla fall. Vissa som fått vänta i 3 timmar liksom! :D Hur som helst, då blev det ju en resa till malmköping, för då hann jag juuu! :D Fast tåget som Emilia & Linnea tog från centralen gick PRECIIIS när jag kom in till centralen! :'( så sjukt surt att missa. Men sen träffade jag helt random Emmy & hennes kompisar. Så var jag med dom & sen tog jag ett direkt tåg till Flen & bussen där ifrån! :-) mycket dyrare! men jag kom fram innan de andra! ;)
Sen när vi kom gående över ängen så ser vi Sofia! :) (haha, jag hade tänkt skriva "så ser vi sofia dirket", men det skulle låta konstigt för hennes blogg heter så! ;p). Hjälpte henne att ... hopplöst.... tejpa upp affisher på kevin för att göra reklam om signeringen! :) hehe. Putte var också bra på att hjälpa till ;). Sen såg jag BIILEEEN! Har ni sett det registreringsnumret? LYXVAN!! Den bilen hyrde min familj förut. Så åkte vi ner till Småland i en månad.. Och så sov jag i det baksätet en gång :p Och nu så är det kevins turné bil! :D hehe. Och Britney Spears hade den när hon var i Sverige! :-)

jaja, jag tycker att det är coolt! :-)
seeen så går vi bredvid sofia & så ser jag KEVIN! :D tihi. Så skyndade vi oss dit. Han kramade mig och bara "det var längesen!" skojja inte att det var! :( 1.5 MÅNAD!!!! herregud :( men han luktade gott! och han log hela tiden! :) har saknat det så sjukt mycket! :D

Sen blev det spelningen! :) sjuuukt drag! det var verkligen kul! :) hahhaahaha, och sen fick han lite trosor ;) :p och en badanka xp haha. Malmköping är då väldigt speciella! xD haha. Men sjukt gulligt att han sjunger Black or White som hyllning till Michael<3 söt. Sen signering! :-) hehe. Jag tänker oftast inte innan jag pratar så jag ba "alltså Kevin! du är så FLUMMIG!" haha, jag är inte säker på att han vet vad det betyder.. men han får fråga någon :) Vi kramades & fotades & pratade lite. Han signerade min tröja som jag köpte! :D hihi. Så nu har man en tröja också! :-) Vi väntade tills han blev klar, som vi alltid gör. Sen kramade vi om honom och jag pratade utan att tänka "ALLTSÅ! din parfym fastnar alltid i mitt hår! :D så jag går omkiring & sniffar jätte länge". HAHA, han bara skrattade åt mig. Sen går jag direkt till Sofia & frågar vad han använder för parfym. Tydligen så hette den något med Clear Water.. tror jag :) Jag måste leta upp den! :D hihi.
Sen kom Ellies pappa och hämtade oss..! Jag kom inte hem förän vid halv 11..

Alltså, jag reste så SJUKT länge den dagen. För att få vara nära kevin i 3 timmar - MEN DET VAR SÅÅ VÄRT!

(ellie har bilderna & e inte inloggad på MSN :'( )

Kommentarer
Postat av: Mikaela

om du hittar hans parfym, tell me:D !

2009-07-28 @ 00:07:11
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: emmy

haha jag var verkligen inte bered på att träffa dig,vart sjukt chockad när du ropa på mig xD<3

2009-08-01 @ 17:14:09
URL: http://somemmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0