senaste dagarna med Rybak

jaaa ni. Alltså de senaste dagarna har varit ganska ... oförklarliga.
Okej, i måndags så var klockan 16.15. Och så frågade jag pappa om vi kunde åka ut till Södertälje. HAha, vadå spontant? Vi kom dit 5, och alex skulle börjat då. Men han började 20 över i stället. Hur som helst, när jag står med Linnea, Therese, Ellie & Anna så kommer Rasmus & viskar något i Linneas öra. Sen säger han att han behöver 3 personer. Jag & Ellie fattade ingenting. Men Linnea & Therese + en tjej som stod breve oss som hette Deniese var snabba med att räcka upp handen. minuten senare så stod de backstage med Rybak och dansarna & höll på att öva inför Fairytale. Dom skulle vara "hattehållare". Svårt att förklara, men under numret så ska Ulf-Arne, Ådne & Anita sparka till hattar som är typ .. 2.5 meter upp i luften. jaja, Putte (fancluben) var lite läskig som hade sett det på youtube innan Linnea ens hade kommit hem till mig.. HAHA.
Dagen efter var det allsång. Och ja, Rybak kände igen oss :) Ramsus dissade under hela dagen för han var på Norska ambassaden och åt lunch.. vilken brat! HAHA ;D nej, men hur som helst. Mycket hände. Tomas tycker att det är roligt när jag kommer på gig, men jag trodde inte att han skulle känna igen mig, eftersom att senast var i Januari. Men tydligen så gjorde han det xp därför alla närbilder xD hahaha, herregud. Och för er som tror att jag höll för ansiktet för att jag inte ville synas så.. nej. Jag höll för ansiktet för när jag skriker JÄTTE högt så håller jag för munnen! xp HAHA, menmen.
Vi träffade Ulf-Arne lite under dagen. För han var helt jätte trött och hade inget att göra & alex var väldigt upptagen, fast han kom & skakade hand xp men hur som helst, så vi pratade med Ulf i typ en halvtimme innan han var tvungen att bli sminkad. Sjukt mycket flum<3
Sen blev det rolig live-sändning och efteråt träffade vi ju äntligen RASMUS! :D Alex kom ut & kände igen oss & signerade lite snabbt. Sen frågade vi i stort sett alla vakter om Ulf skulle komma, men alla svarade nej. Sen såg vi dom & ropade. Så när Ulf kom ner, han ba "ni trodde väl aldrig att vi skulle gå utan att säga hade?" sjukt gullig kille det där! :-D hehe, Ådne, som är den unga killen, fick signera åt lite tjejer ;) sen stod jag, Linnea & Therese & snackade med Rasmus, Ådne, Ulf & Anita. Flumade sjukt mycket och mobbade varandras uttal xD Ådnes namn GÅR inte att uttala. Hur som helst, det blev lite störda gruppbilder också eftersom att vi stod med dem i typ 50 minuter. Sen kramade vi hej då i typ evigheter. Snackade om att vi inte skulle träffas förän i oktober, om ens det, för det är då Rybak har sina konserter. Men Ulf-Arne visste inte om dom skulle följa med :/ men vi ska iaf hålla kontakten via facebook så länge<3
Men sen när jag gick på djurgården påväg hem så går jag förbi en reklam affish för nikelodeon dagen den 30 augusti. Så är det bilder på Alex, EMD & Alice. Och jag ba "åh, alex är på bild :-)" sen fortsatte jag gå .. *backa* "ALEEEXX?? :o" hahahha, det var stört..., men yess, han kommer tillbaka till stockholm. IGEN liksom xD
Dom är verkligen sjukt trevliga hela högen! Ni borde träffa dem om ni får chansen! :-)

Och juste! glöm inte att joina våran facebook grupp till Ramus (Nilsson) som han bad oss skapa ;D haha, vi var inte seriösa då, men sen när vi kom hem så skapade vi den i alla fall, klicka här (ni måste vara inloggade på fb för att länken ska funka).

Linnea, Ulf-Arne, Jag, Ådne (norges hetaste singel sägs det ;p hehe!), Therese, Anita & sen Rasmus som alltid ska styla! ;D xp


Men ja, det är så lite Kevin nu på sista tiden :( men jag MÅSTE verkligen skriva något. Jag saknar ju honom som en GALNING! nu vet jag inte ens om jag får lämna gotland för malmköping & edsbyn :'(
MEEEN!!! alltså under genrepen på allsången så hade anders BARA presenterat "hemlig artist" hela tiden. Sen på live-sändningen så sa han "..från malta". Först (de 3 första sekunderna) var jag jätte lugn. För jag är ju så van att folk säger så om kevin, det var så självklart att höra någon prata om honom, eftersom att jag ofta gör det. Men sen så när jag tänkte hans namn så blev allt fel "kevin, allsång?" HAHHAHA, alltså Linnea & jag flippade ut totalt! :'D HAHAHHA, jag SLOG seriöst Linnea, jag sa förlåt sen, men vi fick ryyck! Det var sååå underbart! Okej att jag är på Gotland då, men att vi alla har kämpat så sjukt otroligt mycket med att få honom på allsången, vi hade redan gett upp detta året ju. Och sen så blev det så.., UNDERBART! att veta att vi lyckats! OMG!
ALLA måste LOVA att ha så SJUKT kul nästa vecka! fjäska lite med Tomas så syns ni nog i teve! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0