stor dag

Jag vill så gärna babbla på om Kevin, men jag har inget att säga :(
Kommer inte bli så mycket i sommar för jag missar honom hela tiden. Lulekalaset är ju i augusti, hade det varit nu hade jag åkt. Jag kommer hem den 5 juli så jag med några timmar missar Allsången. Jag åker till Gotland den 15 juli och den 16 så är han på Ciderella.. hur surt får det bli?


Anyway, idag blir jag faktiskt 6000 dagar gammal ;) hehe, känn på den :p HAHA. Nejmen lite rolig info sådär..
Det är värmebölja här i norrland så det räcker & blir över, verkligen helt galet!!!!! det är 27 grader i rummet om kvällarna, och min syster & jag bor i samma rum. I går kväll var det 38 grader ute, så mjaa.. vid 5 drog vi till Älven och tog ett dopp.. Ganska skönt, det var liksom behagligt :o En Älv är alltid ISKALL..! Men ja, vi ska dit ikväll också, tar med oss några hundar och så går vi över älven fram & tillbaka.

Kirunafestivalen var riktigt bra :) EMD är roliga & flummiga som alltid ;) Måns Zelmerlöw är.. HELVETE vilken artist! Alltså jag älskar musikalartister :) Dom har så otroliga röster. Haha, inte konstigt att Kevin passar in där.
Hur som helst, jag pratade lite med måns, han var ganska trevlig :-) VÄLDIGT trevlig. Pratade med EMD också. En av dem var väl inte på sitt bästa humör.
Sen gick jag upp till Kafét som ligger vid Cityscenen och kollade på Timuktu från balkongen. Helt plötsligt kommer Matte & tränger sig in breve mig :p Sen kollade vi på Timbuktu tillsammans :-) Pratade lite också, han är väldigt trevlig =) Fast sen kom Erik & drog iväg matte =/
anyway, Timbuktu är riktigt svensk sommar! :D Hans låtar är jätte mycket feeling!<3
Mamma kollade på Ulf Lundell & han blev klar vid 2, gick sakta genom Kiruna hem och var hemma vid halv 3. Tog en fika & somnade vid 4.

Det är galet det här med midnattssolen, att det är lika ljust på dagen som på natten. Det är verkligen jätte mysigt & jag blir sugen på att vara uppe hela natten bara för det! :D men eeh.. det går ju inte :p Fast.., det är lite jobbigt när man ska somna och hela rummet är ljust.. haha. Fast man vänjer sig.

Jaja, nu ska jag ut & sola med alla bromsar & knott :-) Sen ta ett dopp i älven och ja, jag hoppas att ni andra har det lika bra som jag! :D
....även fast jag saknar stockholm :( .....

 
haha, igårkväll efter doppet :-) Jag hade bara bikini underdel, men jag blev så sugen så jag hoppade i i alla fall! ;) inte så fin bild xp men SOMMAR<33

det är verkligen GALET! Bilden togs typ vid 7 igår kväll..!

Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

NORRLAND! <3

2009-07-29 @ 20:16:00
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0