vad vore världen i all sin glans om inte Kevin fanns?

(jag hoppas att ni ser att jag skrivit 2 inlägg nu, så ni läser båda ;) )

okej, jag gick & la mig - lycklig efter malmköping! - vid 02.00. Och så ringde klockan vid 06.00. Men vad gör man inte liksom? :D hehe. Käkade lite frukost & packade & sen for jag in till centralen. Min buss till Bollnäs gick vid 09.00. Så satt jag där & degade i 3.5 timmar. Lika länge som Gotlands båten tar ;). Sen mötte mikaela mig på cykel vid Bollnäs station & sen tillbringade vi nåfra timmar i "stan". Åt mat, hälsade på hennes pappa & så ville jag åka ett sightseeing tåg som gick genom stan som hette "snoddaståget" ;) hehe :p det var mysigt! Sen drog vi till DOLLAR STORE! hehe, för Kevin har ett vitt armand som han har köpt där ;) eller, kanske inte just i BOLLNÄS. Men på dollar store i Arvidsjaur. Så vi drog & köpte vita armband ;D hehe! men alltså, det var för att dom var snygga! :D kul grej liksom ;) Sen cyklade vi hem till henne lämnade mina grejer & tog 2 cyklar i stället för 1! :-) hehe. införskaffade "BOLL". Det är en basket-boll som har armar & ben. Och så skulle vi döpa den till "Bollnäs". Men den hade ingen näsa xp. Vi cyklade på en väg som var helt översvämmad så visste man inte vart det fanns hål i vägen. Och om man cyklade i hålen så var man helt körd för då kom man jätte långt ner i vattnet :( och JA, vi lyckades cykla i hålen /: hehe!
Kollade lite allsång repris hemma hon henne & peppade inför kvällen! :D Vid 7 körde vi till Edsbyn & var framme en halvtimme senare. HAHAHAHAHHA! det FÖRSTA jag ser när jag kommer till scenen är en gul bad-anka som sitter på räcket längst fram i mitten - "kevin har varit här!!" HAHAHAH. Bara för att han fick den ankan dagen innan xD HAHHAHAHAH. alltså åååh! han ÄR verkligen flummig!<3<3 tihi. Sen kom det någon & testade rök-gunktionerna. vi blev jätte rädda xp. Sen frågade jag om Kevin hade kommit & om jag kunde skrika högt nog så att han skulle höra mig. Han hade kommit! men var och åt någon stanns.. :s
Hur som helst, Mikaela och jag fick tråkigt så vi gick omkring i Edsbyn och kollade runt lite. Ser Kevins bil stå parkerad också! ;p Sen blir Mikaela SJUKT kissnödig. Och så ser vi ett fik, och där borde det ju finnas toaletter. Det enda problemet var att det var stängt där :p så ser vi ett hotell precis bredvid. Och där finns det ju ALLTID toaletter. Så vi går mot entrén och samtidigt kollar vi in lite genom fönstrerna. Och helt plötsligt så tvärstannar BÅDA! Och så står vi JÄTTE NÄRA fönstret, jämsides med Kevin, Sofia (dom satt vid fönstret) och hela bandet + Henke. HAHHAH, Mikaela börjar skrika och jag bara "oh my god x3". Samtidigt som vi går där ifrån.. HAHA. Om inte dom pratade otroligt högt så borde dom ha hört oss.. för dörrarna in var öppna.. PINSAMT!
Men vi gick tillbaka till scenen. Folk hade börjat ställa sig. Men vi fick ändå bra platser! :) 2 små tjejer som stod framför oss hade träffat Kevin under dagen. Dom hade foton på mobilen som dom visade oss! SÅ GRYMT SÖTA DOM VAR! alltså barnen.
jag: vad pratade ni om med honom? :)
ena tjejen: vi vågade inte säga något :( men han var så snäll! och så sa han hej då till oss när han gick!!!! :D
tihi!<3<3

sen började giget. dom små tjejerna gick iväg, förstår inte varför :( det var tråkigt!
Bara Mikaela & jag som kunde låtarna. HAHA. Men det var kul! Och väldigt trevlig stämning! :D folk skrek & sånt även om de inte kunde texten. Annat folk lärde sig texten på refrengerna medans han sjöng! :) Sen körde han igenom ALLA låtar. och sen ropade folk "en gång till". haha, men han hade ju inga låtar kvar? Så det blev lite spontant "All Right Now".
Efteråt så visste vi inte om det blev signering eller inte. Vi såg inte i så fall vart det skulle vara. Sen kom Kevin ut, han visste inte heller riktigt vart det skulle vara. Så vi fick följa efter honom.. hehe, han typ halvsprang hela vägen & sa till vakten "gud, hur långt är det?". hihi, sen kom vi runt hörnet och ser en låååång kö av fans som bara SKRIKER efter honom. Det var ganska coolt! :) Vi tog i alla fall plats längst bak & kön gick ovanligt fort. Stog och pratade ganska länge. Han fick signera WEBOM singeln som jag vann förut. Och sen min tröja, som  jag också vann - I <3 KEVIN. Jag gav tillbaka ankan till honom, HAHA xp. Och sen berättade jag om turné bilen. Och så sa han det där om Britney (inlägget innan). Gav honom BOLL
jag: han heter boll, din nya maskot för HSM i höst! ;)
kevin: vad hette han?
jag: boll :D
kevin: hehe, bollnäs
jag: HUUR VIISTEE DUU? :o haha, fast han alltså..... hanhadeingennäsa :s
kevin: HHAAHAHAAHAHAHAH
hehe xp. jag vet inte :/ när man pratar med honom så är allt bara flumigt. Tiden flyger iväg! ;p Men jag minns att jag råkade snubbla på något när jag skulle fota mig med honom och sa "helvete". och han bara kollade på mig "shhh! :(". Det är en annan sak jag tycker om med honom! att han inte tycker om när man svär! :) .. jag vet inte. Men det är fint!
Vi väntade igen.. det är så tråkigt att bara gå liksom.. när man lika gärna kan stanna. Visade våra snygga armband! ;) hehe, han hade på sig sitt också, som alltid! :) men ja, han hade ganska bråttom... :/ men en kram blev det. Och sen svävade man på moln igen! :D fast jag var helt förkrossad för den parfymen han hade fastnade inte i mitt hår :( så jag kunde inte sniffa :/ .... är jag konstig? xD


sen gick bussen klockan 11.00 till stockholm.. och klockan 23.00 så kom jag fram till huset här på Gotland. 12 timmar av BARA resande.. men ja, behöver jag säga det igen? Det är VÄRT det<3 + att det var så länge sen sist! :( Och ja, dom 3 dygnen på fastlandet var helt underbara! :)<3<3

bilder från denna dagen finns i alla fall! :D




Kommentarer
Postat av: patrik

låter som det var riktigt nice:D

2009-07-28 @ 02:02:19
Postat av: Mikaela

hihi sött när du snubblade haha <33

2009-07-28 @ 16:21:24
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0