Allsången igår!<3<3

Jag HADE tänkt blogga om detta igår kväll.., men nu blev det inte så. Det blev i stället massa fixa & dona inför idag. Men DET inlägget kommer ikväll! :D Hur som helst..
Världens finaste Emma var igår i Kristianstad. HAHA, konstigt tycker jag, eftersom att hon bor där :p Men hon var på allsången! :-D För jag hade tvingat dit henne! Man kan ju inte missa Kevin, eller hur? Det vore ju dumt. Och hon tyckte det lät kul, så hon drog sig dit. Så skulle hon hälsa från mig.. men ja, sen så bestämde hon sig för att jag skulle få prata med honom i telefon om han hade tid. Så bröt dom signeringen med 2 personer framför henne... kul? :p
Så hade jag gett upp och tänkte inte mer på det, sen snackade vi i 5 minuter, sen började hon helt plötsligt skrika jätte JÄTTE högt "Keeviiin! Det är Monika! Du vet Barret! Kom och häälsaa! :D"  Sen sa hon heeej typ jätte många ggr, SEN helt plötsligt så kom det en annan röst,  "HEEEEJ!" 

JA! Hela samtalet var underbart, även om han hade bråttom! Och även om jag stog utomhus och klockan nästan var halv 11 på kvällen, och det regnade. Men som sagt, JA det var underbart!<3 HAN är underbar!!!

Hörde att det var mycket folk men att publiken var lite mesig i början .. men dom vaknade till senare, och då hade det blivit ös! :D Härligt! Jag hade velat vara där.. om det inte vore för mina sysslor idag :p

MEEEN EEEMMAAAA ÄRR BRAAAA!<3<3 puss :*
bjussar på en bild på henne så länge, för hon har inte laddat upp bilderna



tihi<3 så fina bilder!<3<3<3 xD

tack Emma! För att hon gick på allsång för min skull! :p För att få träffa den underbara personen som jag pratat om.
Och tack KEVIN! För att du tog dig tid & prata. Och för alla fina orden<3
ni är guldvärda! :-)
(nu ska jag fixa med *tissel tassel* födelsedags....present.. IIHHH! :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0