enköping & norrland

idag far alla till enköping! :-) Jag är ju lite långt borta fortfarande .... men hoppas att ni får en gryyyymt bra dag! :D

saknar sthlm!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

hehe, det lustiga just nu är att typ ALLA här uppe kommer in på samtalsämnet Kevin, och då vet dom inte ens att jag tycker om honom. Det var en vild diskussion i förrgår i Luleå om varför Kevin inte kom till kirunafestivalen
"är det någon som ska komma så är det ju han. Han kommer ju från Arvidsjaur, eller hur?"
"ja, han som har en så bra röst! Varför tar dom med så många från Idol i år om dom inte bjuder upp honom? Han är ju så söt, för alla åldrar också. Det skulle vara roligt att få se honom här :)"
"ja! det är ju klart att han Kevin ska komma! Det är väl den första man borde börja tänka på?"
tihi, jag satt där breve och höll med lite då och då :) Norrlänningar är BRA! :D

I torsdags var en låååång dag. Från Stockholm till Kiruna. Åkte på samma flyg upp som John ME, Bullet & Coldspell :-) Från Kiruna till Tärendö (byn). Från Tärendö till Överkalix. Från Överkalix till Lule (Luleå). Från Lule tillbaka till Överkalix, och sen hem till byn igen... började 08.30 hemifrån mig, och när jag kom hem på kvällen så var klockan 22.15.... eeeh... menmen :p haha. När vi åkte från Lule så var det skyltat mot Arvidsjaur! ;) 

Igår var det morfars begravning.... det var verkligen jätte fint<3

Och idag är nog den enda dagen som jag får ta det lite lugnt. Mormor fyller 86 så vi ska hälsa på henne i Pajala. Sen FÖRHOPPNINGSVIIIIIS så drar vi till Kiruna & njuter av lite festival Live-musik. Jag hoppas verkligen det!!! EMD, Måns & Timbuktu kan bli roligt :) Och sen Jakob Öqvist såklart! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0