gissa vem som är hemma efter sthlms besöket!

Okej, Mikaela kom hem igår ... men alltså, igår kväll.. SÅ BILDERNA KOMMER NUUUUU!! :-D

tihi. Okej, mitt förra inlägg var helt hysteriskt? eller.. det innan det förra. När jag skrev om söndagen... bara pladder xD
Men vi åkte som sagt samma båt som Sofia & Kevin på morgonen, utan att veta om varandra. Dom satt där inomhus medans vi stog ute och tog emot "morgon"-solen. Blev väldigt mycket Kev i samtalsämnet också "åååh! vi träffar honom snaart! :D" komiskt att han var typ 5 meter ifrån oss då ^^ Tidigare under dagen hade vi också sagt "vad skulle vi göra om Kevin kom nu?" tihi, Linnea skulle typ börjat gråta? Och jag skulle typ bara blivit stum.., alltså om det var oförberett.. Hahah, vi skulle väl fått veta mer om det om vi hade valt att gå in & sätta oss?
Men jag fattar inte. Okej, vi missade den andra båten precis. Och nästa skulle komma om en kvart, så vi stog där utanför i "gången" och väntade och njöt av solen lite. Men jag förstår inte när dom kom? Vi skulle ju helt klart sett Kevin med den röda tröjan! Dom måste ha kommit när alla började gå på båten eller något sånt. HAHAH, tänk om han var där när vi stog & väntade på båten.. skulle fått höra mig & mikkiz halvskrika över en spindel ^^ xD GUUD VAD PINSAMT!

Men hur som helst. Bilderna är från 2 av de gånger som vi pratade med honom. HAHAH, han var så sjukt flummig! Den där bilden när jag skrattar .. jag vet inte. Den är inte världens finaste, men jag gillar den! :-) Det är typ sådär man känner sig hela tiden när man är med honom!<3 Kan inte bli gladare!
Håll även utkik i Kevins hand, ni ser att han håller i KEVIN-GODISET! :-D världens bästa godis som vi hittade för en liten summa pengar! Dom var ju sjukt grymma! :D Sofia ville köpa en till Kevin. Men dom hade tagit slut så fort, sen fick hon ju veta att vi skulle ge honom våra, så då var det lugnt :-)
På bilden på oss 2 så ser man min "I <3 Kevin Borg" pin :p



JUSTE!
Linnea & Jag frågade Kevin om han skulle ha på sig solglasögonen under giget också (han hade på genrepet). För vi ville kunna ha ögonkontakt ^^ Så sa han "nej, jag ska inte ha dom. Jag ska byta tröja också". Så tar han upp glasögonen för att visa.. typ. Och så var han inte beredd på att solen skulle vara så stark, så han fick typ jätte ont i ögonen? Herregud vilket ansiktsuttryck. Du e så jäkla härlig KEVIN! xD<3<3<3<3
kolla på bilden vilka små pupiller han har, direkt efter han tagit upp dem.

Sen blev det fotodags och propper stog som fotograf. Alla har väl antagligen redan sett resultatet? ;p<3





Och sen en annan sak. Jag vill bara visa något av det ... eckligaste(?) jag äger. Det är en ballong som är 5 månader gammal! xD Den 4 januari 2009 så var vi ett gäng som åkte till Eskilstuna. Där hittade jag då denna ballongen med namnet Kevin på... Och ja, jag KAN verkligen inte smälla den eller kasta den.. det gör FÖR ONT att göra det. På något sätt så är den så himmla mycket minnen så jag klarar inte av att förstöra den. Men jag vill inte komma för nära heller... den är inte särskilt ... mysig. Luktar typ unket =/ HAHAH

Och vi blev väl lite flummiga den dagen. Så när jag gick omkring med ballongen i handen så kände jag helt plötsligt hur den hade blivit "mjukare" och stannar upp och säger med stor innlevelse så det låter som att jag snart ska börja gråta
"Kevin!! Andas!!! snälla andas kevin!! Du förlorar luft... du kommer dö! :'("
Jag tror den lydde mitt råd. Den lever ju än idag.. något åldrad bara... xD


Kommentarer
Postat av: marielle eriksson

det är så kul att gå in och kolla på din blogg:D du skriver bra och roligt :) och bilderna som du lägger ut är jättefina :)

stor kram<3

2009-06-03 @ 19:56:03
Postat av: marielle eriksson

det är så kul att gå in och kolla på din blogg:D du skriver bra och roligt :) och bilderna som du lägger ut är jättefina :)

stor kram<3

2009-06-03 @ 19:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0