GRATTIS<3<3

..i efterskott

har umgåts ganska mycket de senaste dagarna! :) Jag har varit med Therese, Tova & Carro i stan i måndags. På tisdagen åkte jag hem till Linnea. Fixade med lite pyssel till Kevin. Idag kom jag hem. Var i Linneas skola i Trosa också :) Men ja, hur som helst. Ville verkligen skriva ett grattis på hans födelsedag. Men om alla låtsas att det är den 9e just nu? bra! :-)

GRATTTTIIIS Kevin!<3 23 år nu. Hoppas att du & Sofia firade din dag på bästa sätt! :D Såg bilden med soffan fylld av ballonger, GUD vad mysigt! :-D<3<3 Hoppas att många ringde och grattade dig också<3<3<3 Du är värd den bästa födelsedagen! Eftersom att du gjort andras födelsedagar oförglömliga liksom :) Hoppas tårtan var god ;D haha, om det blev någon =)

Ville så gärna åka ner till Ullevi och säga grattis i efterskott idag! <3 men jaaa... det finns ju liksom begränsningar.. HEH :p Men ja, jag hörde att Kev var sjukt glad under dagen! :D sånt e alltid kul!<3 Missade tyvärr när han sjöng :( eller, jag hörde ju honom i bakgrunden när det var mellansnack. Och ibland kunde man skymta honom lite på storbildsskärmen.. Men jag ska försöka hitta ett klipp på youtube om någon har lagt upp när han sjöng.. men det HOPPAS jag..!<3 Annars satt ju Patrik på läktarn och filmade allt! :p :-)

GUUUUD
jag vill ge Kevin hans födelsedags present nuuu! :p Det kommer en lite i förskott på fredag av Mikaela.

såg ni när Kevin sjöng Nationalsångerna???

Det finns säkert folk som inte redan sett denna charmiga bilden på KEV! ;D tihi, so here you go! Den sitter på min vägg (a) GRATTIS KEVIN JAMES BORG! love u


<3<3<3 hans skratt

Kommentarer
Postat av: patrik

Tyvär filmenrna blev inge bra:(

men vet att det kmr upp på outube snart. de gör det alltid:)



2009-06-11 @ 06:33:49
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Mikaela

synd att du missade <33 :/



älskar dom där bilderna haha ;D

2009-06-11 @ 08:48:44
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0