häftigt!

Okej, igår var det riktigt häftigt! :-) Jag, Tova, Ellie, Therese & Carro drog till Tovas & Carros "hemstad" Vällingby för att få se ESC vinnaren Alexander Rybak. Gud vilken allsång det blev! Och folk som bara stog & skrek. Ungefär samma känsla som när Zac Efron var i stan ^^ Men Alexander bara stog där på scenen typ helt stu och överväldigad & hittade inga ord. Det var ganska kul :p
I´m in love with a fairytale, even though it hurts, but I don´t care if I loose my mind, I´m already cursed
Japp, sjukt drag var det! Såg att grabbarna grus som ligger bakom fancluben också var på plats =) Hoppas att ni gillade det lika mycket som vi gjorde! :D
Det var bara Therese som gick på signeringen, jag skulle hem och de andra hade inte pengar. Men hur som helst. LYCKAN VAR TOTAL när vi kom in i KFEM och det första vi hör är Thomas (Billstam, Kevins turnéledare ibland) som pratar i micken. Och det första vi ser är Rasmus (Nilsson, Kevins turnéledare ibland). BÅDA var där! Så vi ropade på dem. Tihi :-D Och sen kom Rasmus ner. Bad honom komma fram till mig.

Jag- *slår honom på axeln*
Han- *jätte förvånad*
Jag- Alltså du är SÅ taskig! :(
Han- va? vadå?
Jag- jo! för i söndags så sa Elin att det typ var 10 personer som kollade på Kim & Janet, och sen så sa DU att det var publikrekord. Och jag TRODDE på dig
Han- HAHAHHAHAHHAHAHHAAHHAH! Det var ju roligt ju!
Jag- neeej :( för jag fattade inte att du skämtade
Han- jaja, nu har jag fått stryk i alla fall =/
Jag- JA! Men nu är det så att jag har bett Kim slå dig också, så du kommer få dubbelt stryk! ;D

haha! Vi fick inte tag på Thomas. Eller jo, dom fick, efter att jag hade åkt iväg. För vi skulle då ÄNTLIGEN få berätta för honom! Det är nämligen så att Thomas gick i samma klass som Tovas mamma. Och Thomas har då varit hemma hos dom och lekt med Tova när hon var 4 år. HAHA, så gulligt! :D Ska påminna honom om det på varenda gig! :-D


Kommentarer
Postat av: Therese

JAPP :) Ensam och skakis framför Alex <3 men sen hans varma och långa (!) kram och så sa han att jag var söt :) - JAG DÖR <333

2009-06-04 @ 18:39:44
Postat av: Patrik

haha sjukt mycket folk det var där;)

2009-06-04 @ 18:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0