hatar att glömma :(

jag hatar att jag glömmer att säga saker hela tideen!
Alltså till Kev då. En sak har jag velat säga i flera månader, och jag kommer knappast komma ihåg det någon gång heller, så jag skriver det i stället! :-)

Okej, Kevin! Jag vet att du inte minns detta! Jag lovar att du inte minns detta! Därför jag vill berätta. Jag & gänget var med & åkte omkring på två "looser-turné" gig. Ett i Valbo (Gävle) och ett i Heron City. Hur som helst. Träffade en trevlig kille där som jobbade för hitta.se. Så en dag så drev jag lite med honom och tyckte att han kunde fixa ett jobb till mig på kommande fredags-final. Det var den sista fredags-finalen. Då Beng (ehm, Robin Bengtsson) åkte ut och du & Alice stog som finalister. Du kände inte igen mig så jätte bra då... Vi hade inte träffats så många ggr. Inte tillräckligt många. Så hur som helst. Jag gick runt där backstage, kramade om dig 1 gång också, precis innan ni skulle ut & signera. Och en sak vill jag då säga, jag vet nog inte om jag NÅGONSIN sett dig så nervös! :o Möjligtvis på Finalen när ni väntade på reslutatet. Men att se dig, Alice & Beng (haha, smeknamnet är en lång historia) springa omkring där bakom, göra intervjuer och öva på nästa låt och springa på toa typ 20 000 ggr. Ja... jag vet inte. Hur som helst, ville bara berätta det.
Minns du när det var en ny som jobbade där? Blondinen med hitta.se tröja. Som glatt gick fram & hälsade på dig direkt... nej, trodde väl inte det. Därför jag ville berätta.

En annan sak jag glömde var om BARRET! Vi sa ju senast i Västerås på MediaMarkt att jag skulle berätta hela historian sen nästa gång vi träffades. Men jag glömde ju bort det! :( Så går det när det är över en månad mellan gigen :( Hur som helst! Det tänker jag inte berätta om här! xP pinsamt! så vi får ta det .. NÄSTA GÅNG! I Hallsberg..

OOCH! På tal om Hallsberg... det finns några saker vi vet om det giget. Att det är full-gig (för du ska spela i en timme, det är på en festival, och giget är skrivet på stimorol. Där de bara skriver upp full-gig & konserter). Vi vet att du börjar 20.30. Vi vet vilka mer som ska vara där. OCH vi vet att vi SKA DIT! Som sagt, vore ju synd om Linnea tog livet av sig .. xD
Men en sak vi INTE vet är hur vi ska ta oss hem. Första tåget hem till stockholm går kvart i 9. Vi har inte råd att bo någon stanns, och för en gångs skull så känner vi ingen som bor där som vi kan övernatta hos... Så ja, vi kommer vara 4 oskyldiga tjejer som driver omkring på Hallsbergs gator mitt i natten xD ... nej, men vi vet ärligt talat inte hur vi ska lösa det =/ .... :'(


jaja, vi hörs kanske imrgn! :-) Finaste Emma ska se Kevin i Kristianstad på Allsången. Tvingade henne att gå! :D Får inte missa ju! Hon har bara sett honom en gång.. sista fredagsfinalen. Jag var Crew och hon hade VIP.. ;p. Så jaaaa... jag vill också bo i Skåne! Bara för i morgon typ! xD


Kommentarer
Postat av: Sanna Eklund

Svar: Ja, du har en väldig tur som bor i stockholm, jag gör vad somhelst för att flytta dit! xD

Ja, saaaaknad är det värsta som finns!<3

2009-06-03 @ 15:39:34
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Va roligt att ni ska till Hallsberg. Skickar länk till annonseringen på hotell stinsen där det hela går av stapeln. Där ser ni vilka andra artister som också är där. Det verkar dock som Kevin inte har riktigt fulltid (han har 45 min)

http://www.stinsen.com/festival.html

2009-06-03 @ 19:45:22
Postat av: Ellie

Det var mycket i detta inlägg, men ja, hoppas vi kommer på nåt sätt att lösa det med hallsberg..<3

2009-06-04 @ 11:25:58
URL: http://streetlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0