IIN MEED BOOLLEN I MÅÅÅL!

Hörde ni söta Kevin idag på matchen då? :D
hahaha! Eller okej, alla blev nog lika förvånade som jag och Ellie när det var dags för Nationalsång. Patrik smsade och a att Kevin inte stog på planen. Och i nästa sekund så börjar Malena Ernman sjunga. HAHA, men sen så antog vi att han skulle sjunga senare. Sen satt man och kollade på teven, och i halvlek blev jag lite trött och vände mig bort från teven & drog täcket lite högre upp. Sen så hör man SÖTASTE RÖSTEN!
"sing it!"
"iin meed boollen i måål"
"KOM IGEEN NU SVERIGE!"
"sveerigeeee"
"iin med bollen i måål!"
tihi! Gud vad jag ryckte till och bara "WHATTA?? var det inte? vänta nu!" smsade Putte, han ba "nej, Kevin skrek inte nyss?" sen i nästa sekund smsade Ellie "hööördee dduuuu Kevin? xP" hahahah. Jaa! Sen frågade jag Putte efter han ba "Kevin sjöng 'in med bollen'" så ja! vi hörde nog rätt i alla fall! :-D

GUD vad ni skulle sett min reaktion! HAHAH xD


någon mer som hörde eller?

söten<3

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hahaha ja det var så kul, så sött när man bara hörde han i bakgrunden skrika å sjunga det xD

2009-06-06 @ 22:59:12
URL: http://streetlightss.blogg.se/
Postat av: Patrik

Han var grym:D



aa det står borg så snygg tröja:D



2009-06-07 @ 01:10:04
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag såg klippet idag, hahahah :D<33

2009-06-07 @ 12:11:28
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0