lite funktions hinder

okej. Jag vill faktiskt börja med att ta en snabbgenomgång av igår.
För jag var med underbara Therese. Blir alltid så glad av att vara med henne :)
Så.. först drog vi till Örnsberg för hennes moster bor där. Så hälsade vi på, sen gick vi ut i någon jätte rolig lekpark, HAHA. Okej, den kanske är roligare för små barn.., menmen. Sen drog vi till Skärholmen och provade super mega mkt kläder, haha. Och idag så ska vi gå på bio. BAKSMÄLLAN väntar! :D

Okej, igår då så skulle jag dra upp mamma från soffan för hon spelade lat. Alltså min mamma är lite rolig. Så vi skrattade typ mest genom hela grejen. Men jag drog henne upp så att hon satt. Sen tog jag i för att få henne att stå upp, och sen gled våra händer isär. Så jag FLYGER baklänges och hoppas att bordet står bakom mig så att jag kan sätta mig på det eller något. Men istället så slår jag i bordskanten och flyger ner mot golvet. Landar på vänsterhandens ring&långfinger. Och ja, sen låg jag där och typ pep för det gjorde så sjuuuuukt ont. Och ja, fingrarna var SVULLNA, men det la sig ganska snabbt på ringfingret. Nu idag så är mitt långfinger fortfarande svullet och om jag försöker röra det så ... nej. Det går typ inte att beskriva smärtan. Så efter bion kanske jag åker till akuten.., men vi får ju hoppas att smärtan går över lite under dagen ..
brutet finger? nej tack!


Fast dagen blev lite bättre när jag vaknade upp och såg Kevins blogg :-) herregud! :D albumet<3<3
han är BÄST!<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

finaste albumet :D<3

2009-06-16 @ 12:01:19
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

sjukt fint album:D ni gjorde ett bra jobb:D

2009-06-16 @ 21:24:32
Postat av: marielle eriksson

sjukt fint album:D ni gjorde ett bra jobb:D

2009-06-16 @ 21:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0