Söderhamn i mitt <3

Jag är nog den spontanaste personen jag känner, haha.
Men hur som helst, jag satt på tunnelbanan påväg till skolavslutningen. Klockan var halv 9, och då insåg vi att Hallsberg inte skulle bli av. Och ja, så smsade jag lite med Mikaela och sa "haha, gud vad roligt det hade vart att åka till Söderhamn med dig ikväll, jag kommer ;)" Alltså, jag drev bara.
Sen var det världens bästa skolavslutning<3 Min skola kan det där med avslutningar. Ja, vid 10 så sprang vi ut från Intiman (teatern som ligger på Odenplan), överlyckliga! :D
Jag satte mig i Vanadislunden (vasastan) och ringde lite samtal till mamma, sen stog det klart att jag skulle till Söderhamn! haha! :p Sen sprang jag till centralen. Gick fram och tillbaka mellan buss-centralen och tåg-centralen i 1 timme, och till sist fick jag sista minuten biljetter till Bollnäs klockan 13.58.
Kom till bollnäs vid 17.00, alltså en kvart sen, och sen hoppade jag in i bilen med Mikaela & hennes mamma. Nästa stopp = SÖDERHAMN! :D
Vi kom dit vid 17.30 och så sprang vi in och köpte blommor. Sen ställde vi oss vid scenen och bara "vad tur att det är fint väder i alla fall :)" sånt ska man inte säga! Har vi inte lärt oss det?

Kev kom 10 minuter innan han skulle börja sjunga. 1 sekund tidigare hade en vakt sagt att dom hämtade honom vid hotellet. Så vi trodde inte att han var där. Tills Mikaela bara "där står han!! Jag ser hans ÖGON!" haha! :p

Giget var helt AMAZING! Förutom att det började regna vid första låten, och vid andra låten så SPÖREGNADE det. Hua vad det blev kallt. Vi fick lägga ner system kameran för att den inte skulle bli blöt, men Mikaela & jag turades om att filma så att vi kunde föreviga det ändå :-) Han sjöng bla. Last Words (ÄLSKAR DEN!!), Gimme Gimme, Living On a Prayer, With Every Bit of Me, Street Lights, The Light You Leave on, Paint It Black, When Sunlight Freezes, A Hundered Different Ways.... ehm, sen minns jag inte mera :p Kanske någon låt till, eller så var det alla :) Hur som helst så var bandet med också, OCH DOM ÄR JU SÅ GRYMMA! Hur som helst, igår var UNDERBART!<3
Signeringen var ju... rolig. Haha, okej, signeringen var, men inte signerings kön, det spöregnade ju fortfarande, och kallt var det. Men Kevin var hur söt som helst! :) Jag minns inte riktigt vad vi sa, men jag gav honom blommorna och sen sa vi grattis i efterskott. Sen frågade vi om vi kunde lämna albumet senare, för att inte stanna upp hela signerings kön.
Sen hälsade vi på Sofia. HON ÄR JU VÄRLDENS UNDERBARASTE TJEJ! Sjukt gullig var hon<3 Haha, sprang in i bilen i 3 minuter för att skydda oss. Sen tog vi med paraplyet och gick för att vänta på honom. Det var inte så många som hade varit på signering. Så gav vi albumet och han bara "nejmen kom igen!" HAHA<3<3 Sen ville vi hinna se hans reaktion på sista bilden också, för den är ju bara helt underbar!<3<3 så härmar han sin egen min, ja, jag älskar den bilden bara, det är SÅ mycket Kevin i den! :p så flummig!<3<3
HAHA, Mikaela har lagt upp den videon på youtube, http://youtube.com/user/memikaela ehm ja, där finns det MASSA klipp då han sjöng, jag kanske lägger upp dem här på bloggen också sen, men tills vidare så får ni kolla där om ni vill :) JAG HÖRDE INTE VAD HAN SA :o haha, jag bara "mm, men hallå...." hahah! xP förlåt!<3<3<3

Som om det var slut där? Nej, sen skulle vi åka hem också, och så när vi kör så råkar vi hamna bakom Kevins bil! xD haha, och Mikaela blev helt hysterisk! :p Sen började jag filma? Jag vet inte varför, men jag gjorde det! xP Och så skulle vi åka samma väg som honom, och mikaela bara "MEN SLUTA! HAN TROR ATT VI FÖRFÖLJER HONOM!" på sin norrländska! :p hahah, guud vad det var kul. Jag satt typ bara & skrattade. Sen när dom stannade vid hotellet så åkte ju vi förbi dem. Och Kevin väntade på att vi skulle åka förbi så att han skulle kunna komma över gatan. Så vevar jag ner rutan och vinkar till honom, för jag var tvungen! :) hur som helst, haha, hans min!! :p<3<3
Sen när vi åkte så pratade vi så mycket så att hennes mamma missade avfarten som vi skulle ta, så hon åkte upp och vände och skulle åka tillbaka, och avfarten var precis vid hotellet vi ba "men neej! Tänk om han kommer ut igen! Och så ser han oss!! Han kommer tro att vi skuggar honom! :o" HAHAHHAH. Alltså ja, det var verkligen kul! xD ..
Tack Mikaelas mamma som skjutsade oss, och GRATTIS PÅ HENNES FÖDELSEDAG SOM VAR IGÅR! :-D

vid 08.00 imorse så tog jag bussen hem igen från Bollnäs, jag kan säga att jag SOV! :p
jaja, det var hur kul som helst! :-) den där spontana resan!<3<3



Och denna bilden var den som satt på sista sidan. Don´t bother att ni tar den, alla vet redan att det är våran i alla fall, men ni kan ju njuta av den i alla fall :-)
finaste KJB<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haahah :D <33

2009-06-13 @ 18:12:57
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: jennifer

vad fina bilder du har tagit på kevin!;)

2009-06-16 @ 10:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0