sommar

snart är det sommar :-) alla har redan börjat fly från stan. Till diverse varma länder.. Emilia åkte till norrland idag. Och på onsdag nästa vecka sätter jag mig på flyget till Kiruna. SEN blir det semester! :D Efter Kiruna blir det Gotland och strandritter 07.00 på mornarna. Bada tills vi ser ut som russin allihopa. Där efter cykla till strandcafét och köpa en glass.. spela lite minigolf. Hem, äta middag och sen ut på byn och hitta på saker :)<3
GUUUD vad jag saknar sommaren 08.. :p haha. Det var så .. härligt! :D<3
Dessutom tar jag i år med mig 2 personer när jag åker hem från Gotland. Ena är min barndomskompis My. Och den andra är hennes kompis Ellen :p som tycker om Kevin ;) tihi. Det blir Sommarkrysset för oss.

Och på tal om sommarkrysset. Jag tror nog att alla redan har förstått att Kevin inte är med på Krysset den 18 juli. Men jag vill bara fastställa det för er. Min kompis jobbar där & han visade mig listan på alla artister som ska vara med. Den 18 juli är redan 4 artister bokade. Men sen har jag inte sett svart på vitt att Kevin är med den 15 augusti, för dom datumen är inte ens släppta för personale på Gröna Lund. Men ja, antagligen så är han ju med då :-)

GLAD SOMMAR! :-D

min kära Bella (La Belle) & jag var på en av våra simturer :p<3 myyyyyyyyysss


Kommentarer
Postat av: Ellie

Bra att det inte är den 18 för då är ja borta å ja vill ju nt missa att va me på sommarkrysset :D



Saknar också sommaren 08, saknar hela 08, sp konserter, avril - jb konserter, neverstore, å kevin så klart men han träffar ja ju fortf ;D

2009-06-20 @ 18:58:06
URL: http://streetlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0