The Last Words

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
haha. Alltså okej. Jag bloggade nyss! :) men jag kände att idag behövde ett inlägg om Kevin ocksååå! ;D ofc!
Jag hade 2 gissningar på den nya singeln - Paint It Black eller A Hundered Different Ways. Men nejnej, det blev inte någon av dem :p men DENNA! Alltså Last Words. Det är GALET vad den är bra! Alla Kevins låtar är bra.., men alltså.......... JA! :D haha. Det var happi moment när det spåret kom på skivan & vi sjöng med :-) jaa! då blir det ett nytt omslag som ska börja signeras! :D Gud vad kul! Jag ser fram emot en sommar Med Last Words spelandes på radion 24/7! :D Det skulle jag kunna trivas med! :-)



Hur som helst. Imorgon åker jag iväg till LÅNG BORT! :( Kiruna och sen till byn. Det är liksom NÄRMARE till Berlin från Stockholm än till Kiruna från Stockholm. Hur som helt. Jag tror att flyger går runt 12 från Arlanda tydligen. Men så ska man ta sig dit och vara där 1 timme innan och allt vad det heter. Pratade med Mats igår & han berättade att han & Johan Palm & resten skulle åka upp med flyget på fredagen. HAHA, det flyget som vi hade tänkt ta. Men av någon anledning så vägrade jag åka på fredagen.. Tänk 1½ timme med Mats & dom. GUD vad kul det hade varit! :D wellwell. På fredag är det endå morfars begravning :( ......Och sen är det Festival!!!!!<3
Linnea, Tova, Carro & Ellie drar & ser Kevin på lördag! :D herregud vad kul! Synd att jag inte kan vara med. menmen, vad ska jag göra? Hoppas att dagen blir underbar! :-)
Någon mer som ska till Enköping eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0