he made my dag! :-)

Alltså den där bilden Kevin laddade upp! xD ja herregud ja! :p Proppen tog fotot... Och jag & Therese höll på att ramla! x) vi stog på kravallstaketet bakom, och det var ... halt, om man säger så :p
Men det här fotot gjorde verkligen min dag, tappade typ halvt andan när jag såg bilden ^^
Och det börjar nästan gå för långt då kan man tycka .. HAHA. Jag vet inte vad det är med mig, skyll på Kev :p<3<3<3
"övre raden" ; Therese, Mikaela, Kevin, Jag, Mikaelas syster (tror jag)
"nedre raden" ; Ellie, Carro, (Kevin), Linnea, Tova

<3<3


Håller med Kev, det var en av de BÄSTA gigen på LÄNGE! =) dels för vädret, och dels för feelingen! Och dels för att vi träffade honom så mycket! :-D

Längtar tills Mikaela kommer hem till Bollnäs så hon kan skicka bilderna :p<3<3


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja, jag är Mikaelas syster. Trodde hon hade berättat det, men jag är inte förvånad faktiskt :)

2009-06-02 @ 07:02:35
URL: http://www.youtube.com/user/MissQuite

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0