galen video - galen dag


jag vet som sagt inte varför jag filmade, men ni fattar inte hur glad jag är att jag gjorde det! xD För detta är typ movie of the year! Så sjuuukt pinsamt! xD fast jag sitter iofs mest bara och skrattar xD HAHHAHAHAH, überbra<3


Mikaela - Men dom  kanske tror att dom är FÖRFÖLJDA, men kan vi inte köra en annan väg?
Jag - Men vadå? Det finns väl många vägar här? xp
Mikaelas mamma - ja, precis mikaela
Mikaela - nej, det är ju bara vi som kör här
Mikaelas mamma - stadshotellet bor han på, här bor han
Mikaela - AAAH!
Jag - ooftaaaa..?
Mikaela - MEN GUD VI KAN JU INTE GÅ UT! (haha, vem hade sagt ngt om det?)
Jag - men jo! kör rakt fram! xD
Mikaela - men gud vad piinsaamt
Mikaelas mamma - HAHA, jag tycker också att det är pinsamt, det är monika som är den lite halvhysteriska här :p
Mikaela - jag vill bara SE han :D
Mikaelas mamma - jag parkerar här då (haha, vi vågade inte åka förbi xD)
Mikaela - där är Sofia .. aaaah
Mikaelas mamma - men shhhh
Jag - HAHAHH, där är Kevin! xD .. kan du inte köra? :p
Mikaela - NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vad piinsaaamt!!!
Mikaelas mamma - shhh! men skriik inte då! jag tycker också att det är pinsamt
Mikaela - MAMMA! KÖR bara! vi bara åker här
Jag - HAHHAHA, jag tycker att det här är jätte kul xD
Mikaela - MAMMA! Du har ju dörrn öppen... eller fönstret, det kan du ju inte haa
Mikaelas mamma - HAHAHH
Jag - men hallå? hur drar man ner fönstret?
Mikaela - NÄÄÄÄÄ, jag gömmer mä! ... MÄÄ!!! ... okej, gör det! KÖR!
Jag - hahhaha
Mikaela - körkörkör
Mikaelas mamma - men jag gör ju det
Mikaela - men guuu va piiinsaaamt

HAHAHHAHAHAH, sen efter det så stänger jag av, och så vinkade vi till hnm, och han var jätte guuuulliiiig! :-D MEN HALLÅÅÅ! xP filmen liksom! xP HAHHAHHAHAH, vem var det som var hysterisk egentligen? xP hahahha, fast vi ville inte att han skulle tro att vi stalkade honom xD HAHHAHAH.
Juste, videon är delad mellan mig & Mikaela, så ni kan tyvärr inte kolla på den. HAHA, tur det, jag hade SVIMMAT annars! xD hahhahahhahhahha

världens flummigaste norrlänning<3<3<3 :*
älskar dig
(svårt att tro, jag vet, men mitt hår VAR faktiskt inte lockigt i början! xP Okej, ni har inte fått se hur jag såg ut efter heller, när mina lockar kröp fram, men det kommer ni i alla fall inte få göra ;p too bad)
miffo bild! :o

Kommentarer
Postat av: patrik

hade visst laggt upp samma klipp 2 gånger(A)



nu ligger det uppe:)

2009-06-14 @ 14:47:02
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Mikaela

lätt att det är video of the year haha ;)





men ush jag hatar den bilden på mig!! :(

2009-06-14 @ 15:36:38
URL: http://www.mikaelaas.devote.se
Postat av: Anonym

fina

2009-06-14 @ 18:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0