weehoooo!

haha. jag är pigg&glad! :D
Det är 2 dagar i rad nu som det har varit runt 32 grader! :D Alltså... jag har varit ute båda dagarna, okej att man får solsting, men så sjukt härligt!
Igår morse vid typ 8 kom Linnea. Och sen drog vi in till stan direkt. Fördrev tiden & solade. Sen drog vi till Gröna Lund för jag blev väääldigt sugen på sockervadd! :D det är typ min största passion ^^ Vi gick omkring där och kollade på scenen och ställde oss på platsen där vi hade träffat Kevin den 31 maj ^^ Vann även 3 stycken gosedjur! Sjukt söta! :p. Sen solade vi även när vi var hemma. Då hade vi låååång förlängningssladd ut i trädgården och så var The Beginning på högst volym. STEK! :p Hemsidan funkade på kvällen! :D

Idag då så gick vi upp runt 6 och drog in till stan så vi var på centralen vid 08.00. Gick omkring lite på centralen ett bra tag och sen gick vi till vattnet och solade lite :-) Gick omkring i Gamla Stan i alla turist shoppar. Åkte tillbaka till plattan så Linnea kunde köpa en "I <3 Stockholm" tröja :-) hmm.. sen for vi till Gröna Lund, igen! ;) färjan ut till Djurgården är sjukt mysig! =) Inget åkande, ingen sockervadd & inga gosedjur. Vi satt bara där och solade och pratade (: Grönan är sjuuukt mysig!! :-D Sen for Linnea hem & jag åkte hem till Haninge och fikade :) heh.

SJUKT MYSIGA DAGAR! :D
känns som att vi har solat ganska mycket, men det går liksom inte att komma ifrån det. + att det är mysigt! Ända tills man törstar ihjäl ^^

Kommentarer
Postat av: Linnea Gröning

Dagen var så sjukt bra <3

2009-06-26 @ 11:16:02
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0