youtube

Vill egentligen skriva massa saker om Kevin.., men jag vet inte vad jag ska skriva.
hmm
Jag hade tänkt åka till Råsunda idag? Patrik är där så vi hade tänkt matcha soundchecket. Men nu är det så att antingen så soundcheckade kevin 10 i morse, eller så har han inte gjort det än ^^ :p hur som helst.. han är inte på Råsunda just nu, så jag känner att det är onödigt för mig att åka.
Och så försöker vi fixa skjuts till Hallsberg på lördag..., vi MÅSTE ha en bil med oss har vi insett, annars funkar inte detta & då e vi screwed.. :p =/ huur som helst, HAR DU BIL? säg till!!!!! och... körkort helst! :p ^^

Tänkte bjussa på två underbara sångröster i stället. Den första är världens underbaraste & sötaste Alicia Kittilä som gör en cover på min ringsignal :p Ron Pope - A Drop In The Oscean. Underbar låt, underbar tjej<3

Den andra har ni säkert redan hört/sett massa gånger, men skit samma :) Linnea Gröning, älskar din röst! :-)
Cover på Kevins Street Lights<3

ÄLSKAR ER!<3

alicia;
 


Linnea;
 

Kommentarer
Postat av: emmy

sötis saknar dig sjukt mycket, <3

2009-06-06 @ 17:27:40
URL: http://somemmy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0