17 again & Johan P :p

okej, först vill jag bara säga grattis till världens bästa lärare som fyller år idag! :)

Som ni ser så har jag 2 kategorier. Ena heter Kevin och där postar jag saker som har med Kevin att göra, MEN sen har jag en annan som heter jag, och där skriver jag om det finns saker som händer i mitt liv. Typ ngt roligt, bio? eller kanske om rix fm festival, som till och med är nu på fredag ;D
Kevin kategorin kommer helt klart användas MEST. Men jag vill inte att folk blir besvikna bara för att jag skriver om mitt eget liv också ... :s ni blir inte det va? grejt!

Såååå..! egentligen vill jag gå igenom HELA filmen, men för er som inte sett den än så vill jag ju inte förstöra :/ MEN HERREGUD VILKEN BRA FILM! :D så klockrena kommentarer! Vissa tillfällen var lite obekväma.., HAHA, men ja! Den var så sjuuukt bra den filmen! helt enkelt! :D och jag tycker att ALLA ska se den!!
Dessutom så vare väldigt slappt att det bara var 6 andra i salen förutom jag & Hanna. vi tog ju 13.20 bion, precis efter skolan, eller ja, en timme efter. Och det är inte så många som är ute då :p

Sen skulle jag gå hem. Snackade med finaste Linnea i tele, för hon hade ringt mig under bion ;p Och sen var jag ju samtidigt social (eller försökte iaf) men Hanna. Och sen kom vi ner där vid Hötorgets tunnelbana och så ser jag Lena & hennes kompis Martina komma upp från rulltrappan. Så skulle jag säga hej till dem mitt i allt. Fast jag blev nog inte vidare social... för helt plötsligt så typ slutar jag prata med ALLA. För bröderna Palm kom gående upp från rulltrappan! :D tihi, jag blev glad av att se dem iaf :) hihi, Johan e så mysig :) .. men jag sa endå inget till dem :s för det var så mycket i omgivningen liksom 4 andra att vara social med.
Jag tror i alla fall att Johan har klippt sig! ;) fint hår hade han! =D<3



Hur har eran dag varit då? (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0