31 maj

saknar verkligen Kevin så sjukt mycket! :'(
Det är nästan så att jag har glömt när senast jag träffade honom..., fast det var ju den 25e, och den dagen var väääldigt bra :D hihi<3
men ååh! det är ju det jag menar! han e så sjukt fin och jag vet inte om jag klarar 3 veckor till =(
Han är den finaste & gladaste personen jag någonsin har träffat. Hans leende är verkligen obeskrivligt! Det är min drog! Det och hans skratt...<3 Man blir bara så glad, typ svävar på små rosa moln och vill aldrig någonsin ta sig ner där ifrån. Hihi, jag saknar mina urflipp efter att han har åkt. När jag har så sjukt mycket energi och bara måste skrika ut dem :-)
Saknar hela honom!

Och idag är det tre hela veckor kvar till jag ska se honom nästa gång. Det är i stort sett en hel evighet :'( Och tiden verkar inte vilja gå snabbare heller.. ;o Det är typ mitt enda ljus just nu. För Malta verkar inte vilja gå så bra just nu .. tight om pengar & sånt :/

GAAH, jag vill träffa honom NUUUUUUUUU!<3

bilden e från västerås den 25e.. var ju på audition på morgonen också, men finaste Mikaela<3 

Kommentarer
Postat av: mikaela

finaste Monika & finaste Kevin <33 :D

2009-05-10 @ 20:56:14
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Finaste<3

2009-05-10 @ 21:16:22
URL: http://kevinjamesborg.blogg.se/
Postat av: marielle eriksson

håller med diig:D<3

vill träffa kevi med, är typ beronde av honom hehe för att det finns inget roligare att göra än att träffa kevin:D<3 han får den alltid på så bra humor men hans härliga humor och han söta och vackra leende :)<3

2009-05-21 @ 15:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0