<3<3

Okej, grönan pyssleriet som Linnea snackat om på hennes blogg ;) Lite grejer vi skulle gjort, hemlisar ni vet ;D Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.. med grejerna och sånt =/ Så för att allt ska bli perfekt & fullbordat så ska vi vänta tills nästa lilla utflykt som vi ska ut på! =D ..meeen! JAG SÄGER INTE VART! :) tihi, ni får veta senare.., när det är klart .. :-)

hujedamig(?) vad detta blev hemligt ;-)
tihi (a)

                         

massa minnen, och såklart så e man självkritisk och bjuder inte på sig själv fullt ut -.- :p
ha det bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Sanna Eklund

Åh, vad fina bilder :) Jag önskar att jag kunde va på sådär många ställen.. :'/ en gång räcker verkligen inte! ;(

2009-06-01 @ 19:08:41
URL: http://thaeklunden.blogg.se/
Postat av: vikan i gävle

lycko dig du får ju träfa honom mycket (; önskar att jag oxo kunde det )= men men

ha det så bra

psskit bra blogg (:

2009-06-05 @ 15:51:00
URL: http://youtube.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0