5 JULI

och nu bloggar jag FÖR MYCKET istället! :/
men den 5 juli så är Kevin på Barnens Allsång i stockholm. Och förra året var jag på en sån. Den började 2 och slutade runt 4. alltså med uppträdande (tänk er Kevin sjunga 'huvud axlar knä o tå' <3) och signering och allt. Och ja, nu är det så att jag skulle DÖ för att få vara där. inträde 50:- .. allt det där är lugnt.. förutom JAG ÄR I KIRUNA! eller. på morgonen är jag där. Jag landar på arlanda 15.15. Och då kommer jag alltså (bestämde jag nu) ta snabbtåget för 200:- till centralen. Det tar 20 minuter. E där typ kvart i 4? Och sen dra ut till djurgården, och sen ringa de andra & se om han är kvar, för är han inte det så .... jag vet inte vad :( jag ska verkligen försöka lösa det där! 1000:- för en taxi?? eeehhhh ... let´s see about that.. =/

hoppas ni andra kan i alla fall! :-) nu har ni ju fått tider och lite sånt i alla fall! :)<3
och ett hektiskt inlägg av mig... faaan! :'(

Love U Kevin, du är verkligen bäst! Och du förgyller mitt liv och mina dagar! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! Din glädje, din energi och din sång är de saker som stärker mig när jag är svag. Och som gör mig lycklig när jag är nere. Om jag kunde så skulle jag vilja träffa dig HELA tiden!!<3 Nästan så att jag skulle köpa biljetter till varenda show-kväll i höst om jag hade haft de pengarna. Jag åker över hela sverige för att få träffa dig. Och ja, dina gig betyder mest. Så när jag då får reda på att jag är tvungen att missa ngt gig så gör det så SJUKT ont i mig! Och som ni märker så VÄGRAR jag acceptera att det är sant! :'(
DU ÄR DET FINASTE JAG VET!
Och nu ska jag mejla till unitedstage från alla olika mejladresser jag har bara för att ha större chans att lyckas. Jag vill att Kevin komme roch hälsar på Gotland i sommar! Dit kan jag ALLTID komma! :D<3

Kommentarer
Postat av: Marielle Eriksson

hehe nee, din blogg är ju jättebra och rolig att läsa :) :) du gör ett toppenjobb :)

2009-05-27 @ 17:29:49
Postat av: Marielle Eriksson

hehe nee, din blogg är ju jättebra och rolig att läsa :) :) du gör ett toppenjobb :)

2009-05-27 @ 17:30:02
Postat av: Marielle Eriksson

hehe nee, din blogg är ju jättebra och rolig att läsa :) :) du gör ett toppenjobb :)

2009-05-27 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0