Caroline Johansson Kuhmunen

Okej, först vill jag bara säga att jag var & kollade på min syrra idag när hon sjöng, solo. Det var även ett annat solo, men det tar jag sen (= I alla fall, det var hennes skola som hade konsert och hon sjöng Sober av Pink. Och jag har ALDRIG hört henne sjunga så BRA! även om hon sjunger bra. Men ljudet var perfekt och sången och allt. Och jag blev typ mållös. Hon tycker också att det var det bästa hon har gjort.

Vet inte säkert om jag får skriva detta? Så jag väljer att inte använda namn. Men det andra solot var från en sjukt grym sångerska.. som jag blev besviken över att se! För om hon inte hade vart där hade det varit positivt, det hade betytt att hon hade gått vidare. I IDOL alltså.., men hon åkte då tydligen ut i Onsdags i Slutaudition. Ett framträdande som hon inte ens är nöjd med, så jävla surt =/ .. Fast gud vad långt hon tog sig! :-D det är grymt ju!

Överskriften: Min syrra sa idag då att Caroline hade vart på skivan igår (student, ni vet)! Så hon festade alltså med Caroline igår! :P För dom har tydligen gemensamma kompisar. Och jag .. ÅH! Kevin liksom!
"så nära men ändå så långt bort"
haha.


PEPP til söndag! :D så sjukt många av mina vänner som kommer! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0