dålig :/

jag är typ sämst! alltså på att vara aktiv på bloggen =/
nejmen, egentligen inte..., men alltså, under ledigheten så måste man ju vara ledig ;)
Så ja, jag har varit ledig från Onsdagen till ja, idag helt enkelt. Har umgåts med massa kompisar, PIZZA/filmkväll och såna grejer =)
Har faktiskt legat ute & solat igår och i förrgår. Så har jag rivit min gamla lekstuga. HAHA, ja! det är lika roligt som det ser ut, att riva ett hus och bara gå lös med en massa verktyg :p Handlade lite idag och sen solade jag lite till, älskar verkligen det här vädret! =D

JUSTE!
nu är det så, att imorse var Kevin med i Metro! ;D eller alltså.., det var en helsida med reklamen för HSM. Den där bilden som ni alla sett så många ggr :) alltså bilden var då lite större än ett A4. Tog 3 stycken .. för ja, utifall att en skulle gå sönder? haha. Hur som helst. Jag tänkte använda den som en affish ;) och nu har jag ju 2 över, kanske någon utanför sthlm som inte kan få tag på den men som vill ha? Jag postar :-) ..men jag har som sagt bara 2 st, så var snabba ;-)


<3 SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan jag har ingen hehe :P

2009-05-25 @ 19:08:12
Postat av: Mikaela

jag har ingen hehe :P

2009-05-25 @ 19:08:24
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0