& en mus, i vårt hus, svär & tuggar snus

ja, man behöver ju en överskrift till allting, eller hur?
Detta har varit dagens plåga.., för att någon började sjunga den? av någon anledning.. =/

Detta skrev Kevin i alla fall om skylten som Emma & Emmy gav till honom i Nyköping. Ja, söt han e, som sagt =)


"jag städar lägenheten och hittade den här. Jag fick den av mina fans när jag var i finalen globen. Jätte fin!!!"




När ska ni träffa Kevin nästa gång?
Linköping den 11e, eller Grönan den 31a? =)
Planerat någonting till honom i födelsedags present?

kommentera, vill veta! :-D

Kommentarer
Postat av: marielle eriksson

jag ska kanske åka och kolla på hon på gröna lund :) det ska bli så kul:D<3

2009-05-21 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0