fans på Gotland

hejhej! fööörst, om Kevin skulle läsa detta, vilket jag inte tror ^^ Men GUD vad du borde komma till Gotland i sommar!<3



Okej, jag vill bara berätta om en kompis till min kompis. De bor båda på Gotland, och nu är det så, att det här tjejen, som jag inte känner, hon tycker om kevin så SJUKT mycket. Men hon har aldrig någonsin träffat honom =/ ganska trist, men ja, hon bor ju ganska isolerat där ute på gotland .. :s
hur som helst, när jag var i Västerås den 25 april så tog jag en autograf åt den här tjejen då, och så postade jag den över till gotland. Hon fick den som en försenad födelsedags-present och hade tydligen blivit så glad så att hon "nästan svimma när hon fick det =D <3"
tihi, vad glad jag blev då! Alltid kul att göra folk glada. Och att veta att hon verkligen avgudar hnom SÅ mycket =)
så Kevin, ta dig till Gotland! ;-D det är en fin ö :-)<3

hoppas alla mår bra så ses vi kanske nästa vecka!!! =D

Kommentarer
Postat av: emmy

sv,tjockisbästis är saknad XD <3

2009-05-22 @ 13:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0