haha

Nästa vecka är Kevin på gröna lund. Jag vet att det är många som ska dit, så sjukt roligt :-) och vilket drag det kommer bli! Har även pratat med lite kompisar som jobbar där, och en av dem kommer jobba med scenen den dagen, sjukt roligt det också! =D dagen kommer bli bra på många sätt<3
Linnea & jag funderade även på att åka till Linköping, men nu har jag ju fått reda på att det är ett avslutnings disco för någon skola där. Och inträde 50:- .. + ATT DET ÄR MITT I NATTEN :o 22-01. Det var ju bra när jag har MIN skolavslutning den 12, dvs dagen efter. haha, hur ska detta gå? Men ja, det får lösa sig helt enkelt.
Någon mer som ska till Linköping?
vore ju kul att veta =)
hoppas att alla har en skön långhelg nu! :D

söt snögubbe, eller hur? ;)
foto: Alice Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0