oh my god, oh my god, oh my god!

Alltsåååå!! Jag vet inte ens vart jag ska börja? Det hände så sjukt mycket idag så det går verkligen inte att BESKRIIIIVAAA!!! =D

HAha! men dagen började med att Linnea & Jag vaknade at my house och sen på tåget mötte vi Mikkiz, hon bor lite längre bort ;-) Sen hur som helst så tog vi båten från slussen ut till Djurgårn. Och så står vi ute på däck längst bak i båten & pratar massa om KEVIN! :-) Och sen kliver vi av och Annika + Lena är redan där vid grindarna, klockan var runt 10 (: Och så kramar dom om en kille i röd tröja och mörkt kort hår. Som tydligen kommit med samma båt som vi. Och min första tanke var att det var Patrik. En sjukt go 39 åring som jobbar på grönan :-) Men sen när jag halvsprungit fram för att hälsa på "Patrik" så råkar han vända sig i profil och jag ba tvääärstannar!
"-HEEEEEJ KEEVIIIN!!!" :-D
Så fick han en liten grej av oss :p Sen prata vi lite och grejer, och sen drog han in för soundcheck.

Sen blev det  massa fler möten med hnm där inne. När han ville smaka socker vadd av Mikaela när det bara var hon & jag som träffade hnm, och hon ba typ tröck upp den mot honom när han fråga .. HAHAH xD Men ååååååååååh!!!!!<3<3 Alltså jag kan knappt sansa mig. Herrejesus vilken underbar daag! ;D
*awimba-wep, awimba-wep*

hahahhahaha! han var så sjukt flummig! Och Linnea kanske borde tänka på vad hon använder för ord! :p
Kevin- när kommer ni nästa gång då?
Linnea- jag ska till Hallsberg! ANNARS TAR JAG LIVET AV MIG :(
Kevin- *knäpptyst, ögonen blir dubbelt så stora* VAAAAAAAAAAAAA??? nej!
hahahahahhaha<3<3

Men alltså ååååhhh!!! Allt idag var så braaa! :-D vi köpte godis-askar som det stog Kevin på ;D Han blev glad när han fick dom, vi fixade också pins där det stog "I <3 Kevin Borg" (= Dom var fiiinaa! :-D

Sen hände det lite annat också! :) För Kim&Janet var ju i Valbo idag. Elin var där. Och så helt plötsligt ringer hon mig
Jag- hälsade du till Rasmus?
Elin- eeh... vänta lite
Jag- *tror jag ska prata med rasmus*
Någon- heeej! (tjejröst)
Jag- hej :-)  .. er -- vem är det?
Någon- Janet! :-D
Jag- HEEEJ JAANEEET! (något chockad)
haha, sen så bad jag henne hälsa till Kim & lite, sen gav jag telen till Linnea istället. Och hon typ asgarvade åt mig & berättade för Janet att jag typ var i choktillstånd xD
Sen senare så ringde jag igen.. för att typ .. säga tack :p Och DÅ fick jag prata med Rasmuuuus! :-) lite av det vi sa;
jag- VI ÄR ARGA PÅ DIG! :(
Rasmus- varför? :/
Jag- du är inte på gröna lund! :(
Rasmus- nej jag veet! det är för jävligt!
Jag- Kevin är suur på diiig!
Rasmus- jaa, du får hälsa och säga att jag vill vara där med er.
Sen typ kom vi in på något om Göran (?) och han började aaaasgaaarvaaa! xD

hur som helst, dagen var helt fucking amazing!
träffade stoffe, ellinore, kevin, sofia, linnea, ellie, tova, therese, carro, mikkiz, lena, annika, emilia, malle, jossan, micke, carro, mikaela berninge ... eh.. MASSA FLER! :-D

ALLTSÅ... ni får se fler söta bilder seeen! :D<3 Mikaela har jätte fina (:
Puss på alla! :*
Mest PUSS på Kevin & Sofia för dom var så söta & underbara idag (= stog med Sofia ett tag & pratade. Hon är verkligen heeelt underbar<3<3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

typ världens bästa dag :D <33

2009-06-01 @ 21:48:51
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Ellie

Underbar dag, men haha sa inte kevin typ "what? ;o ehm... next question HAHAH" när Linnea sa att hon skulle ta livet av sig xD

2009-06-02 @ 13:28:15
URL: http://streetlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0