Pajala ;)

"När jag pratade med Kevin råkade han förresten låsa sig ute från repetitionerna på teatern..."

HHAHAAHHA, gud vad jag saknar hnm! Det finns typ en miljooooon saker jag vill prata om på söndag också.. tihi! GUUUD vad jag längtar! :-D
Men jag måste skärpa mig.. jag går mellan att vara helt ledsen och nere för att jag inte får träffa honom. Till att vara helt överlycklig för att jag ska träfa honom på söndag & typ få höra honom skratta & flumma etc. haha, så underbar<3

Pappa kanske hämtar mig från flyget och gasar ut till djurgården så får vi se vad klockan blir.. :-)
Har mejlat pajala också. Han är ju i Skellefte den 4e, och då bad jag pajala att boka hnm till bar-giget den 3e på natten. tihi, för dom har alltid en artist på besök första lördagen i juli. Sista dagen på pajala marknad. Dom hade Ola 08, och Danny 07. I alla fall, jag mejlade dem igår natt och imorse vid 7 svarade dem ngt i stil med "vi ska försöka fixa hit Kevin. för vi antar att det är fler än bara du som skulle njuta av hans musik här. Håll dig uppdaterad på pajala.se så ska vi se vad vi kan göra"

IIIHHHJJJ! det är ju underbart ju! :-) Så kommer jag kunna se hnm i pajala åtminstonde, på natten! =) För det fanns faktiskt en artist som gjorde EXAKT så förra året. Ola. Pajala på natten och barnens allsång dagen efter..
Ska mejla gotland också

Annars ser det ut som att på söndag är sista ggn jag träffar hnm innan sommaren.., om det inte blir nationaldagen.. hur som helst, får ta vara på varenda sekund på söndag.

You´re the best

OCH IGNORERA DET SOM STÅR OM KEVIN I TIDNINGARNA! SÅ IDIOTISKT BARA!
Okej, nu e reklamen för Desperate Housewifes slut .. ciao<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

du ska väl se han den 11/6 också?:)

2009-05-27 @ 08:09:19
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0