Sommarplågor i Bobster

ÅÅÅÅÅHHHHH!
Okej, jag ska fakiskt försöka sluta tjata om att jag saknar hnm ... ;)

MEN ALLTSÅ BARA ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH!
Såg ni Nöjes Bobster nyss?? :D
Det var ju om sommarplågor.., och om jag glömt att nämna det så är mitt namn Monika ;D
så när jag fick reda på temat så satt jag typ & klämde söööndeer mina tummar. Jag ville ju såklart att 'hej hej Monika' skulle dyka upp. Och mitt hjärta gick i typ tuuusen när hon snackade om 5 års jubileum. Ja, det var ju faktiskt inte sååå många sommarplågor år 2004 ;D Och sen kom Nic Schröder in, jag blev GAANSKAA glad! xD typ skrek ^^ AHHAHAHA. nej, jag brukar inte vara hysterisk.. ^^ !
Men sen skulle ju Kevin sätta betyg på låten.. tar båda händerna & skoopar godis. Och sen snackar han om att han blev JÄTTE glad av låten. Och sen så tog han en till näve och trycker ur sig ett sånt där citat som bara han kan! xD
"hej hej Monika, ta lite godis nu ;)"
alltså ååååh! :D tihi. HAHA, ja! jag är medveten om att det INTE var till mig direkt.. HAHHA. Men alltså ja, det var kul :p
Längtar till nästa "avsnitt" på fredag! (=

ni har väl inte missat att ni kan ställa frågor till Kevin här scrolla ner på den sidan så ska ni se att ni hittar ;)<3 Där finns även länken till programmet, för er som missade.., och för er som vill titta om & om igen :-)
jag vet inte hur man ser svaren på frågorna, men jag tror att de kommer på fredag =)

och här kommer lite bilder :)

en glad Kevin i Malmö :-D


hihi, här öser vi på Godis för 'Hej Hej Monika'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0