TACK KEVIN!

Rix var SJUKT bra i fredags! :D ända tills Kim började. Det var inget fel på Kim, men folket runt omkring oss hade något problem, tror jag? Tryckte ner Emilia mot marken, drog i Tovas hår. Tryckte in Linnea i staketet.., ja, det var med flit. Hur som helst. Vi blev GANSKA irriterade på henne! Men, nu släpper vi det.
Jag vet inte vad som hände, men helt plötsligt ser jag hur en av vakterna bär en välkänd kropp över staketet. Annika hade typ kvävts och så mycket som hon grät.., HERREGUD!
jaja, mycket saker hände och när Janet sjöng direkt efter så fick Linnea, Jag, Tova & Ellie typ panik, eller jag & Linnea i alla fall. Men vakterna fick lyfta över oss också. Malle svimmade och var i chocktillstånd i 20 minuter och förstog inte vad som hade hänt. Annika grät konstant i en halvtimme.. Men ja, nu kommer vi till det som gjorde dagen så underbar! Svaret heter Axel!!!
Det är killer som säljer tröjor på Kevins signeringar, ni vet?
Vi träffade honom när Kevin hade konsert i Västerås, och ja, tydligen så jobbade han med Rix Fm också. Linnea och jag ville säga hej då på kvällen, innan vi begav oss hemåt. Och vi letade typ ÖVERALLT. Men hittade honom inte, och Linnea höll på att bryta ihop<3 Och sen när vi bestämde att vi skulle dra så gick vi framme vid scenen
Jag- där är han ju!!
Linnea- vart då?
Jag- framme vid scenen, där i hörnet! .. eller? är det han
sen såg vi att det VAR han :D Så pratade vi och han tyckte vi var grymma, ända tills han fick veta vad som hade hänt, då blev han sjukt orolig =/ <3 Sen kramade hej då. Och ja, TACK KEVIN för att du gjorde så att vi fick träffa Axel, han är verkligen One Of A Kind..<3
MEN DET ÄR KEVIN OCKSÅ! Och idag är det 2 veckor kvar! (=

vad tyckte ni om melodifestivalen igår då? =D
jag tyckte helt klart att rätt vann :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0